Загрузка...
0
Час роботи: 10:00-18:00 Пн.-Пт.
  • UA|RU
  • 0
  • 0
  • 0

Обмін та повернення

Закон “Про захист прав споживачів"

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. 

У документі вказано наступне: 

"Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний їм по призначенням".

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну / поверненню:

  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • засоби особистої гігієни;
  • спідня білизна;
  • дитячі товари;
  • інструменти для манікюру і педикюру;

Що можна повернути

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. 

Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:

  •  Товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
  •  Отримали товар неналежної якості;
  •  Вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
  •  Товар не був у вживанні і не має слідів використання;
  •  Товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;

Процедура обміну або повернення товару

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту [email protected] c позначкою «Повернення»: 1) фотографію товару, на якій видно дефект, 2) фотографію етикетки і 3) фотографію упаковки.

Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий.

Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

Крок 1 сфотографуйте:

  • брак / дефект
  • етикетку
  • упаковку

Крок 2

Надішліть фото на [email protected] c позначкою «Повернення»

Крок 3

Чекайте дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей

Повернення коштів

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

Ми рекомендуємо

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти / Укрпошти / Meest Express / пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Претензії приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті / Укрпошті / Meest Express / пункті самовивозу.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.

Додаткова інформація

Товар неналежної якості - товар, що містить дефекти. Дефект товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.