Закон “Про захист прав споживачів"
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
У документі вказано наступне:
"Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний їм по призначенням".
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну / поверненню:
- парфюмерно-косметичні вироби;
- засоби особистої гігієни;
- спідня білизна;
- дитячі товари;
- інструменти для манікюру і педикюру;
Що можна повернути
Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам.
Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:
- Товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
- Отримали товар неналежної якості;
- Вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
- Товар не був у вживанні і не має слідів використання;
- Товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
Процедура обміну або повернення товару
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту [email protected] c позначкою «Повернення»: 1) фотографію товару, на якій видно дефект, 2) фотографію етикетки і 3) фотографію упаковки.
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий.
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
Крок 1 сфотографуйте:
- брак / дефект
- етикетку
- упаковку
Крок 2
Надішліть фото на [email protected] c позначкою «Повернення»
Крок 3
Чекайте дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей
Повернення коштів
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.
Ми рекомендуємо
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти / Укрпошти / Meest Express / пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті / Укрпошті / Meest Express / пункті самовивозу.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.
Додаткова інформація
Товар неналежної якості - товар, що містить дефекти. Дефект товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.